Wsparcie Techniczne

  • Priorytetowy dostęp do pomocy zdalnej
  • Sesje pomocy z wykorzystaniem pulpitu zdalnego
  • Szybka pomoc e-mail
  • Brak umowy abonamentowej
  • Klucz ważny przez 30 dni. Do wykorzystania jedna godzina wsparcia

Jeżeli nie posiadasz Wsparcia, to zakup już teraz:

Na czym polega Wsparcie Techniczne:

  • W ramach usługi Użytkownik upoważnia konsultanata CI-COMPUTER Instal S.A. do dostępu do programów zainstalowanych na swoim komputerze. Dzięki temu na ekranie konsultanta pojawia się widok ekranu Użytkownika.
  • Wdrożeniowiec wykonuje czynności serwisowe, prezentuje wybrane funkcjonalności, czy sposoby rozwiązania problemów dot. AgentPro.
  • Użytkownik widzi wszystkie czynności konsultanta na swoim ekranie, może robić notatki czy zadawać pytania.

Niezbędne do uruchomienia Wsparcia Technicznego:

  • Zakup klucza elektronicznego Wsparcia Technicznego.
  • Posiadanie ważnej licencji komercyjnej programu AgentPro.
  • Konieczność posiadania łącza internetowego o przepustowości min. 256 kb/s.
  • Zgłoszenie zapotrzebowania na usługę za pośrednictwem formularza.
  • Wprowadzenie klucza elektronicznego Wsparcia Technicznego w programie AgentPro (Firma -> Wsparcie techniczne)

Korzystanie z Wsparcia Technicznego jest równoznaczne z akceptacja regulaminu Wsparcia technicznego dostępnego na stronie: https://agentsystem.pl/wsparcie-zdalne/

Klikając w poniższy formularz akceptuje postanowienia regulaminu Wsparcia technicznego.

Formularz Wsparcia Technicznego